Teleselskabet Onfone er kommet forrygende ind i 2011, og den store vækst i antallet af kunder fortsætter. Alene i januar fik man rekordhøje 26.000 nye kunder, og administrerende direktør Morten Strunge kan nu sige, at selskabet samlet har over 150.000 kunder.
”Det er over vores forventninger, og vi er glade for at væksten fortsætter, især når vi kan konstatere, at konkurrenterne også er begyndt at røre på sig,” siger Morten Strunge.
Han fortæller, at det i meget høj grad er fastprisprodukterne, der har trukket kunderne til, og at de udgør omkring 98 procent af abonnementerne.
På spørgsmålet om det ikke er ved at være på tide at stoppe den massive og dyre markedsføring, som Onfone med Lars Bom i spidsen har kørt af flere omgange siden september, er direktøren klar i spyttet.
”Vi kører på så længe, vi kan holde prisen for den enkelte nye kunde nede i niveau. Markedsføringen koster penge, men så længe det afføder et stort kundeindtag, så fortsætter vi,” siger Morten Strunge, der også forklarer, at selskabet har noteret det hidtil laveste niveau i antallet af opsigende abonnenter.
Morten Strunge regner med, at Onfone i løbet af foråret vil runde endnu et skarpt mobilhjørne.
”Jeg forventer, at vi inden tre måneder runder 200.000 kunder. I denne måned har vi allerede fået 5.000 kunder, og jeg ser ingen grund til at udviklingen skulle aftage eller vende,” slutter direktøren for den efterhånden store spiller på mobilmarkedet.