Sitet har forøjeblikket mere end 5,5 millioner ugentlige sidevisninger, hvilket placerer QuizShow foran store danske websteder som f.eks. "De gule sider", "Danmarks Radio" og "NetDoktor".
QuizShow er det seneste skud på stammen fra Jubii's udviklingscenter, der udvikler produkter til Lycos-portaler over hele Europa. Spillet foregår ved at man udfordrer sine venner og bekendte via en e-mail. De udfordrer så deres venner osv. På denne måde har sitet mangedoblet sin brugerskare siden det gik i luften. Spillet er, som navnet antyder det, en quiz på paratviden og foregår i kategorier som musik, film og tv, geografi, historie og meget andet.
"Det første lange stykke tid, markedsførte vi overhovedet ikke spillet. Den eneste måde at finde ud af, at det eksisterede, var hvis man blev udfordret. Til at begynde med sendte en håndfuld af de ansatte ganske enkelt nogle få udfordringer ud til egne venner og forretningspartnere. På den måde startede den voldsomme sneboldeffekt vi ser i dag, udtaler marketingdirektør Martin
Thorborg, Jubii.