Sammen har firmaerne udviklet et nyt koncept, som supplerer peptalk'en til sælgere med 12 måneders opfølgende salgstræning på internet. Hver deltager i peptalk'en får udleveret et brugernavn og password, som giver adgang til træning på hjemmesiden www.jensladegaard.dk.
- Alle der har overværet en god peptalk ved, at man er topmotiveret bagefter. Imidlertid sker der ofte det, at motivationen hurtigt daler, når det igen bliver mandag morgen og sælgeren er tilbage i den daglige trummerum. Den problematik vil vi gøre noget ved, siger Jens Ladegaard fra Jens Ladegaard Personaletræning.
På hjemmesiden kan den enkelte deltager repetere de emner, som er behandlet i den forudgående peptalk, teste sine evner som sælger, studere månedens tema og meget mere.
- Det er helt nyt i Danmark, og vi er overbeviste om, at det vil danne skole for, hvordan træning vil foregå fremover. SiteWise har da også allerede modtaget en række tilmeldinger og tilkendegivelser af, at vi har tænkt i de rigtige baner, slutter Jens Ladegaard.
Konceptet lanceres i en række byer landet over i løbet af oktober og november måned.