Efter blot to ugers levetid lukker Telmore for sin discountløsning til erhvervslivet. Ikke fordi produktet floppede - tværtimod trak det stor interesse fra også de eksisterende privatkunder. Derfor har Telmore valgt at droppe Telmore Pro, så der fremover kun tilbydes et produkt. Samtidig sænkes priserne, så de svarer til taksterne fra Telmore Pro.
»Med lanceringen af Pro produktet henvendte vi os først og fremmest til erhvervsmarkedet. Produktet har dog fået så stor en interesse fra eksisterende kunder, at vi har besluttet, det er enklere at tilbyde dette produkt til alle og ikke skelne mellem privat og erhverv. Det betyder, at de kunder, der har betalt for en oprettelse til Pro, naturligvis får deres penge tilbage,« lover Telmores direktør Frank Rasmussen.
I alt har 10.000 ud af Telmores godt 400.000 kunder tilmeldt sig Telmore Pro på de to uger produktet har eksisteret.
»Vi må vedkende os brugernes ønsker og behov, der er forankret i pris, funktionalitet, kvalitet og service. I et hårdt marked er det vigtigt, at kunderne føler sig trygge ved det selskab de har valgt,« siger Frank Rasmussen.
For at udligne forskellen mellem Pro og det almindelige Telmore-produkt sænker selskabet prisen på et minuts taletid med 15 øre til 85 øre. SMS-beskeder vil dog fortsat koste 20 øre per styk.