iSpoc leverer service management løsninger til store dele af den offentlige sektor. Og virksomheden har udbygget denne position, ved i sidste uge at indgå aftale med Erhvervs- og Selskabsstyrelsen om levering af servicedesk-løsningen IHLP® IT-Support 3.0.
Også blandt erhvervsvirksomheder oplever iSpoc en stigende interesse for virksomhedens service management løsninger. Således har iSpoc netop tegnet kontrakt med Fair Forsikring, der ligesom Forstædernes Bank og AP Pension fremover vil benytte iSpoc's service management løsninger.
It-chef i Fair Forsikring Thomas Taeger siger:
»Fair Forsikring har gennem en længere periode vurderet forskellige alternativer inden for service management løsninger. Det var vigtigt for os, at løsningen er skalerbar og brugervenlig blandt andet med dansk brugergrænseflade, og at leverandøren er fleksibel. Disse tre kriterier gjorde samlet set, at valget faldt på iSpoc og deres løsning IHLP® IT-Support 3.0.«