I 2010 har du og resten af verden set 700 milliarder YouTube-videoer tilsammen.
Snart kan YouTube afsløre, hvilke pinligheder eller imponerende bedrifter, der bliver kåret som de allermest sete videoer i 2010. YouTube tæller i øjeblikket ned til afsløringen ved at fremhæve de videoer, der er blevet talt mest om i årets løb.
En oplagt kandidat er den 13-årige klaverspillende charmetrold, der spillede sig til en pladekontrakt med denne præstation.
I 2010 har det også været svært at undgå den irriterende appelsin og den affekterede indbrudstyvs-hævner Antoine på YouTube.
Et andet massivt hit på den Google-ejede videoportal er Old Spice-reklamen, der satte fut i salget af det gamle aftershave-mærke.
(Artiklen fortsætter under videoen)
I den noget mere alvorlige ende af skalaen bød 2010 også på den meget omtalte nedskydning af den kvindelige iranske demonstrant Neda.
Der kan ses mange flere eksempler på YouTube Trends eller YouTube New Years.
Double Rainbow FTW!
En anden oplagt topkandidat til YouTube-hitlisten er Double Rainbow-guy, der er set af langt over 20 millioner mennesker. Videoen viser den begejstrede fotograf, der går i ekstase over sit første syn af to regnbuer på samme tid.
Men mere imponerende er den virale effekt, som videoen har haft. Det er nu muligt at købe Double Rainbow t-shirts og nettet er fyldt med forskellige parodier.
Og så er fotografen Hungrybear9562 tilmed blevet ophøjet til reklamesøjle for selveste Microsoft og firmaets Live-satsning.