Over weekenden har mere end 20 procent af københavnerne forsøgt at besøge Københavns Kommunes hjemmeside i håb om at få information omkring vandforureningen.
Men hjemmesiden er ikke gearet til den store mængde trafik.
Hjemmesiden oplevede sin første nedtur fredag eftermiddag, kort efter kommunen havde udsendt en pressemeddelelse om vandforureningen i København.
"Når man sender en pressemeddelelse ud, som vores kollegaer har gjort, så vil alle jo ind og kigge på hjemmesiden for at se om man er berørt og hvilke forholdsregler man som person skal træffe." siger Lars Henningsen, der er forretningschef i Koncernservice, der bl.a. håndterer IT i Københavns Kommune.
Fredagens nedetid løb op i 56 minutter.
Men lørdag peakede trafikken på kommunens hjemmeside med 160-170.000 sidevisninger, hvilket er omkring 100.000 mere end normalt.
Den kraftigt forøgede trafik resulterede i endnu et nedbrud lørdag, der varede 22 minutter.
Det er ikke godt nok
Lars Henningsen mener, der er plads til forbedring.
"Det burde være bedre," siger han og fortsætter:
"Vores læring af det er, at vi skal have hurtigere adgang til at kunne skrue op for kapaciteten."
Hvordan det skal fungere i praksis, skal man nu diskutere på et møde, hvor weekends situation bliver evalueret.
"Vi indkalder de relevante folk fra kommunen, og så laver vi en konkret plan, så vi undgår det her en anden gang," fortæller Lars Henningsen.