Artikel top billede

Salesforce knytter sig tættere til Facebook

Facebook-kommentarer kan fremover integreres med Salesforce.com, hvor brugere kan anvende dem til at oprette kundesager.

En kommentar eller et vægopslag på Facebook kan fremover hurtigt fungere som input til oprettelse af en kundeservicesag i Salesforce.com.

Det giver mulighed for, at proaktive servicefolk og sælgere hurtigt kan tage kontakt med utilfredse kunder, der anvender Facebook til at lufte deres kritik.

Facebook-integrationen bliver klar i slutningen af april, er meldingen fra Salesforce. For Professional, Enterprise og Unlimited Salesforce-brugere bliver den nye funktionalitet stillet gratis til rådighed.

Facebook-integrationen følger efter Twitter-integrationen, som Salesforce lancerede for lidt over et år siden, som du kan se på nedenstående video. 

Salesforce.com var en af de første udbydere af webbaserede løsninger, men har på det seneste oplevet stigende konkurrence fra traditionelle leverandører som SAP og Microsoft, ligesom mindre webbaserede løsninger som sugarCRM og helt enkle mikroløsninger som Contactme også presser sig på.




IT-JOB

Pharma Nord

PHP backend-udvikler

Udlændinge- og Integrationsministeriet

Forretningsudvikler med fokus på digitalisering og AI

Cognizant Technology Solutions Denmark ApS

Senior Delivery Manager
Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Konica Minolta Business Solutions Denmark A/S
Salg af kopimaskiner, digitale produktionssystemer og it-services.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Bliv klar til AI Act: Det vil påvirke både din udvikling, drift og organisation

Fordelene ved at anvende kunstig intelligens bliver stadig mere udtalte, og både som virksomhed og myndighed er det i stigende grad uholdbart ikke at udforske mulighederne. Men der er også risici forbundet på den nye teknologi, og på dette formiddagsseminar ser vi på, hvordan verdens første regulatoriske kompleks – EUs kommende AI Act – adresserer behovet for en etisk, ansvarlig og kontrolleret anvendelse af AI.

20. august 2024 | Læs mere


Det Digitale Produktpas

Kom med og hør om, hvordan du kommer i gang med at sikre din virksomhed er klar til Det Digitale Produktpas. Vi sætter fokus på, hvordan du bliver klædt på til at få styr og struktur på dine data, samt hvilke krav du skal sætte til dine leverandører og andre i din værdikæde, for at sikre den nødvendige information er tilgængelig.

21. august 2024 | Læs mere


Cyber Security Summit 2024

På Cyber Security Summit får du indsigt i det aktuelle trusselslandskab, overblikket over de nyeste værktøjer og trends indenfor sikkerhedsløsninger, indsigt i de relevante rammeværktøjer og krav samt de bedste løsninger og værktøjer til at sikre effektiv drift og høj compliance.

27. august 2024 | Læs mere