Jacques Soelberg

Country Manager & Area Vice President Denmark & Norway, Salesforce

E-Mail

jsoelberg@salesforce.com

Twitter

@https://twitter.com/JacquesSoe

Linkedin

Se Jacques's LinkedIn profil

Jacques Soelberg har været i Salesforce i 12 år, og er direktør for Salesforce Danmark.

Jacques har mange års erfaring i branchen, og har arbejdet i selskaber såsom Tempest, CA Technologies, Cognos og SAS Institute, inden han i 2009 startede i Salesforce.

Som Salesforces danske landechef, og med fokus på diversitet og vækst, har Jacques bl.a. formået at hente mange spændende nye medarbejderkompetencer. I tråd med både hans personlige holdning og Salesforces værdier betyder det, at han i høj søger at ansætte folk med forskellige baggrunde og erfaringer fra andre industrier samt en bestræpelse på, at Salesforce indeholder et godt mix mellem kvinder og mænd. Det styrker ikke blot medarbejdernes udvikling og arbejdslyst - men også Salesforces produkter inden for CRM, der hjælper selskabets kunder med at vækste på en global skala.
17 artikler på Computerworld

Jacques Soelberg

Digitaliseringen stresser de unge – det skal vi tage ansvar for og stoppe nu

Klumme: En undersøgelse foretaget af Den Nationale Sundhedsprofil viser endnu engang, at det står slemt til med unges trivsel. Hoveder klogere end mit har mange forklaringer på, hvad årsagen er til, at presset på unge stiger. En af dem er dog stensikker; digitaliseringen. For vi har et fælles ansvar for, at unge trives i en digitaliseret verden.

27. juli 2022 kl. 14.01 | læs »

Ledelsen definerer altså ikke tillid, det gør medarbejderne

Klumme: Mange danske virksomheder vil øge tilliden til både medarbejdere og kunder, men ofte ender det i tom snak. Tillid er et løst begreb, der opfattes forskelligt fra medarbejder til medarbejder. Derfor bør virksomhedsledere samle sine ansatte til en snak om, hvad tillid betyder for dem.

28. juni 2022 kl. 12.53 | læs »

Der findes altså ingen mirakelkur: Kun pålidelige data kan sikre positiv forandring

Klumme: Der findes ingen mirakelkur, der blot ved et snuptag kan omstille danske virksomheder til 100 procent bæredygtigt energiforbrug. Derimod kræver det en strategisk indsats på den længere bane. Det stiller krav om moderne teknologiske løsninger, der bidrager med målbare data – for at reducere det, der ikke umiddelbart kan måles.

28. april 2022 kl. 10.00 | læs »

Uden medarbejderudvikling er der lange udsigter til succes

Klumme: Trods rekordlav ledighed skriger erhvervslivet stadig på it-kyndige hænder. Ny analyse viser, at erhvervslivet har et kompetenceproblem, der kræver akut handling. Og det er ikke blot virksomhederne, der kan se udfordringen – men også medarbejderne selv. Løsningen er derfor at bygge på fremfor altid at bygge nyt.

10. marts 2022 kl. 09.50 | læs »

I 2022 vil de mest innovative virksomheder prioritere deres medarbejdere, være en platform for forandring og tage nye teknologier til sig

Klumme: I 2022 vil de mest innovative virksomheder prioritere deres medarbejdere, være en platform for forandring og tage nye teknologier til sig. Er din virksomhed forberedt på fremtidens arbejde?

19. januar 2022 kl. 10.00 | læs »