Jacques Soelberg

Country Manager & Area Vice President Denmark & Norway, Salesforce

E-Mail

jsoelberg@salesforce.com

Twitter

@https://twitter.com/JacquesSoe

Linkedin

Se Jacques's LinkedIn profil

Jacques Soelberg har været i Salesforce i 12 år, og er direktør for Salesforce Danmark.

Jacques har mange års erfaring i branchen, og har arbejdet i selskaber såsom Tempest, CA Technologies, Cognos og SAS Institute, inden han i 2009 startede i Salesforce.

Som Salesforces danske landechef, og med fokus på diversitet og vækst, har Jacques bl.a. formået at hente mange spændende nye medarbejderkompetencer. I tråd med både hans personlige holdning og Salesforces værdier betyder det, at han i høj søger at ansætte folk med forskellige baggrunde og erfaringer fra andre industrier samt en bestræpelse på, at Salesforce indeholder et godt mix mellem kvinder og mænd. Det styrker ikke blot medarbejdernes udvikling og arbejdslyst - men også Salesforces produkter inden for CRM, der hjælper selskabets kunder med at vækste på en global skala.
17 artikler på Computerworld

Jacques Soelberg

Tre forudsigelser om 2021: Disse trends bider sig fast blandt virksomheder herhjemme

Klumme: For mange er 2020 et år, der skal direkte i glemmebogen. Men for virksomheder kan der være en stor gevinst i at se, hvilke nøgletendenser det forgange år har fremskyndet. Her er tre af de vigtigste forudsigelser for 2021.

15. december 2020 kl. 13.27 | læs »
1

Der er ingen grund til at ligge søvnløs over robotternes indtog: AI har vist sin styrke under corona-krisen

Klumme: Vi skal selvfølgelig altid nøje overveje konsekvenserne af ny teknologi, men der er ikke grund til at ligge søvnløs over robotternes indtog. AI spiller allerede en positiv rolle i vores liv på flere områder, end vi tror, og coronakrisen har blot accelereret denne udvikling

8. oktober 2020 kl. 10.00 | læs »

Skyen viser en vej ud af krisen, men virksomheder skal selv opsøge muligheden

Klumme: I en tid med hjælpepakker og dystre udsigter om recession udgør cloudområdet en digital vækstmotor som et afgørende element i danske virksomheders digitale transformation. Men manglen på talenter truer, og virksomhederne er nødt til selv at investere i uddannelse.

8. juli 2020 kl. 12.31 | læs »