Grant Gross

Tidligere Journalist, klummeskribent eller blogger

Linkedin

Se Grant's LinkedIn profil

86 artikler på Computerworld

Grant Gross

USA vil knalde pirater med international klapjagt

Den amerikanske regering vil have ram på piraterne - både hjemme og internationalt. Se her hvordan.

25. juni 2010 kl. 09.29 | læs »

HP-advokat: Vi må have større fokus på privacy

Teknologibranchen skal løse problemerne, inden myndighederne bliver blandet ind i dem, siger HP's juridiske rådgiver, Michael Holston.

10. juni 2010 kl. 14.30 | læs »

Pirate Bay i hård modvind fra USA

Den amerikanske Kongres placerer seks nye websites på den sorte liste for notorisk krænkelse af ophavsret.

25. maj 2010 kl. 08.27 | læs »

Forbrugergruppe vil splitte Google i to dele

Det amerikanske justitsministerium opfordres til en monopol-undersøgelse af Googles søge- og reklamevirksomhed og overveje straf som for eksempel en opsplitning af virksomheden.

26. april 2010 kl. 15.03 | læs »

Cisco får grønt lys til at købe Tandberg

Cisco får grønt lys af konkurrencemyndighederne til at overtage norske Tandberg.

30. marts 2010 kl. 14.01 | læs »

Verdens største domæneselskab har fået nok af Kina

Verdens største domæneselskab er rystet over, at Kina forlanger en lang række personlige oplysninger udleveret om alle kunderne. Nu er det slut med .cn, lyder det.

25. marts 2010 kl. 08.29 | læs »

Microsoft vil have gennemsigtighed i skyen

Microsoft opfordrer alle cloud-leverandører til at enes om regelsæt for privacy og sikkerhed og opfordrer samtidig til en frihandelszone for datapakker i skyen.

22. januar 2010 kl. 08.26 | læs »

Yahoo: Nu kan du selv justere reklamerne på sitet

Brugerne kan nu slå adfærdsbestemte annoncer fra og justere hvilke kategorier af reklamer, de modtager.

10. december 2009 kl. 07.31 | læs »

Eksperter: Nyt fokus i cyberkrigen

Afskrækning virker sandsynligvis ikke som våben i cyberkrigen, siger eksperter til den amerikanske kongres.

2. november 2009 kl. 08.32 | læs »

Amerikanere sig nej til målrettede reklamer

I modstrid med, hvad annoncørerne selv påstår, så gider amerikanske internetbrugere ikke modtage reklamer, der er særligt målrettede deres interesser.

6. oktober 2009 kl. 13.01 | læs »