Telia har netop indført forbrugsgrænser for indholds- og betalingstjenester på mobilen, men afviser at gøre det samme på dataforbrug i udlandet. Her er det kundens eget ansvar.
2. september 2009 kl. 08.00 |
læs »
Takket være sit samarbejde med topmotiverede sælgere kan salgsingeniørens arbejde i store it-virksomheder ofte tage ny og uventede drejninger.
1. september 2009 kl. 17.03 |
læs »
Telia har netop indført forbrugsgrænser for indholds- og betalingstjenester på mobilen, men afviser at gøre det samme på dataforbrug i udlandet. Her er det kundens eget ansvar.
1. september 2009 kl. 15.43 |
læs »
Kun de sikre sandheder får lov at stå sort på hvidt.
1. september 2009 kl. 15.22 |
læs »
Efter domænekrigen sidste år blev der lovet større åbenhed i DIFO/DK-Hostmaster. Alligevel blev dørene holdt lukket, da en ny hjemmeside skulle lanceres.
1. september 2009 kl. 11.25 |
læs »
En hær af udviklere står klar til a kaste sig over selv det mindste problem, der måtte opstå med Googles tjenester. Alligevel går det ikke altid lynende hurtigt med at rette fejl.
1. september 2009 kl. 09.15 |
læs »
?. Større end 11 tommer og billigere end 30.000 kroner.
1. september 2009 kl. 08.23 |
læs »
Nedskæringer og udskudte investeringer sætter sit præg overalt på virksomhedernes it-afdelinger. Norske it-chefer melder til gengæld om hus forbi.
1. september 2009 kl. 08.20 |
læs »
Udfordringerne på jobbet som salgsingeniør i en stor it-virksomhed kan stille særlige krav til den pågældende medarbejders kompetence-udvikling.
31. august 2009 kl. 16.53 |
læs »
Trods finanskrise, Stein Bagger-skandale og en tvivlsomt renomme som en del af Asger Jensbys JMI-imperium er it-forhandleren Datacompagniet igen begyndt at tjene penge.
31. august 2009 kl. 15.28 |
læs »