Mediemogulen Rupert Murdoch er ved at være klar til at lade sine milliarder af dollar tale igen. Efter tidligere at have købt MySpace, har han nu kig på det sociale netværk LinkedIn.
27. november 2007 kl. 13.03 |
læs »
Selv om danske sites som Dating.dk og Scor er populære, foretrækker danskerne klart udenlandske sociale sites, viser analyse foretaget for Computerworld.
26. november 2007 kl. 10.57 |
læs »
Mere end 75 millioner kroner er sat af til at markedsføre computerspillet Kane & Lynch. Snart vil danskerne opleve reklamer overalt for spillet.
26. november 2007 kl. 09.02 |
læs »
Folkekirkens Nødhjælp satser på Facebook for at få danskerne til at købe geder og kondomer til fattige i u-landene. Udfordringen er at få brugernes opmærksomhed, mener ekspert.
23. november 2007 kl. 11.33 |
læs »
Microsofts sociale onlinetjeneste er mest populær, men konkurrenten Facebook haler kraftigt ind. Ifølge analytiker Peter Espersen fordi profilerne ikke er dæknavne.
22. november 2007 kl. 14.01 |
læs »
Interview: IO Interactive satser godt 200 millioner kroner på selskabets nye spil, Kane & Lynch. "Forventningerne er enorme," lyder det fra IO-direktør Janos Flösser.
22. november 2007 kl. 09.32 |
læs »
Reportage, sidste dag: Et sindrigt system af kontrol og teknologi er nødvendigt for at rederier kan sejle for de store olieselskaber. Om få dage er den endelige kontrol
13. november 2007 kl. 09.01 |
læs »
Reportage, 6. dag: Nyt it-system udskiller spildolie fra vand om bord på tankskibe som danske Gotland Sofia.
12. november 2007 kl. 09.01 |
læs »
Reportage, 5. dag: En fire etager høj maskine driver tankskibet. Alt sammen styret med mus og Windows XP.
9. november 2007 kl. 09.01 |
læs »
Reportage, 4. dag: Tankskibet Gotland Sofia får konstant digitale vejrkort sendt over satellitten, mens elektroniske søkort overvåger farvandene for andre skibe.
8. november 2007 kl. 09.01 |
læs »