Avatar billede dkclajen Juniormester
04. december 2014 - 21:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Huske app

Hej alle sammen

Jeg stødte på en app for et par år siden som jeg desværre har glemt navnet på nu. :(

Man kunne oprette en række spørgsmål, og når man så trykket på et eller andet kom svaret frem. Rigtig smart app til eksamens læsning eller bare udenadslære.

Der er vel ikke en af jer som lige stod og kendte den? :)

På forhånd tak!
Avatar billede DanHansenDenmark Nybegynder
04. december 2014 - 22:44 #1
Hej,

Hvad med et eksempel???

Fordi"... en app man kan stille en række spørgsmål og trykke på noget hvilket giver et svar..." Kan altså ikke gennemskue hvad du mener!?!?

Når du skriver til eksamens læsning, hvad mener du så? Hvordan ville du eksempelvis anvende den? Eksempler. Eksempler. Eksempler, ;)

Taler vi om et leksikon med en slags indbygget "søgefelt" ????
Avatar billede dkclajen Juniormester
05. december 2014 - 06:09 #2
Ja det er lidt svært at forklare. 😊 men ligesom man rent fysisk kan have et kort hvor der på den ene side står "hvor mange køn er der på tysk" skal der så på den anden side stå "tre, han/hun og intetkøn" dette skulle så bare være som en app.

Faldt igår over evernote peek som er et rigtig godt eksempel på hvordan det KUNNE være, men som desværre ikke virkede pga fejl i appen. 😔😔
Avatar billede dkclajen Juniormester
23. december 2014 - 05:41 #3
Lukker