Avatar billede dorthe_lind Seniormester
03. december 2014 - 18:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

WordPress: Kan man have flere themes/temaer på samme domæne?

Jeg skal lave forskellige forslag på layouts til en sportsklub.
Jeg arbejder i WordPress, webhotel er UnoEuro Bronze.
Er det muligt at lave forskellige layouts på samme domæne?
Og hvis "ja", hvordan griber jeg det an?

Eller skal jeg bestille en ny domæne for hvert forslag?
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2014 - 23:16 #1
brug subdomæner.

f.ex domæne.hoveddomæne.dk
så kan du have en forskellig WP pr subdomæne.
Avatar billede reupke Nybegynder
04. december 2014 - 17:10 #2
Eller blot en selvstændig WordPress i hver sin undermappe ;)

Databasen kan de også dele. Du skal blot sørge for at vælge forskellige prefix til tabelnavnene, når du installerer WordPress.
Avatar billede dorthe_lind Seniormester
05. december 2014 - 16:04 #3
Tak for hurtigt svar sidwave og reupke ;O)
Reupke, hvis du også vil have andel i point, så smid lige et svar også. Jeg deler point ud i morgen ;O)

Glæder mig til at kaste mig ud i projektet (om jeg kan finde ud af det). Er nemlig ikke så garvet i WordPress endnu

Tak igen
Dorthe