Avatar billede nonamexx Praktikant
03. december 2014 - 12:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gmail: Tilføj afsender af mail modtaget Inbox til Kontakter

Jeg har modtaget en mail fra en person, som man ønsker overført til kontakter, hvordan gør man det? Jeg ved godt, at personen overføres automatisk, hvis jeg svarer på den modtagne mail, men det er ikke det jeg vil.. Jeg kan tilføje personen til G+, men det er heller ikke det, jeg vil.
Avatar billede Jhja Seniormester
03. december 2014 - 14:54 #1
Tryk på knappen ved siden af svarknappen (der står "MERE" når pilen står på. Vælg "Føj 'person' til listen med kontaktpersoner".
Avatar billede Jhja Seniormester
04. december 2014 - 04:12 #2
Efter 5 år troede jeg at skulle få min point, men der skete ikke en skid.
Avatar billede Jhja Seniormester
04. december 2014 - 04:21 #3
I min naivitet trode jeg at når folk skrev et spørsmål her ville de også se efter et svar samme sted og respondere, men det skider man åbenbart i!
Avatar billede MADOlsen Forsker
04. december 2014 - 09:03 #4
#2 + #3 Rooolig nu! Giv nu lige spørgeren tid til at svare - det er jo ikke umiddelbart et problem der haster voldsomt og det er jo altså ikke alle der sidder herinde 24/7...
Avatar billede nonamexx Praktikant
04. december 2014 - 14:23 #5
Tak for svaret. Jeg har ikke modtaget mails om besvarelser, derfor vender jeg tilbage lidt sent...

Du har helt ret, så (enkelt?) er det.
Ikke fordi jeg synes, at det er en logisk placering :-/

Lav et rigtigt svar, så får du dine point. :-)
Avatar billede Jhja Seniormester
04. december 2014 - 16:46 #6
Tak. Beklager jeg blev lidt sur. :)