Avatar billede wyxz Nybegynder
19. november 2014 - 10:21 Der er 2 kommentarer

Touchpad vil ikke fungere

Jeg sidder med en lidt ældre Toshiba Sattelite Pro A200 bærbar
Den er med Vista og er netop blevet fabriksindstillet.
Jeg kan ikke få Touchpad'en til a fungere på den.
Jeg har prøvet med fn-tasten og ativere den på F9, men der sker ikke noget. Afinstallere driveren (Synaptics) og lade Win-update selv finde og installere igen. Og det gør den fint nok, men uden resultat.
Forsøgt med at hente den fra producentens hjemmeside, men med samme resultat.
På vedhæftede billede kan i se musegenskaber, og musefanen i enhedshåndteringen.
Nu håber jeg på lidt eksperthjælp her fra.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/11795962/TOUCHPAD%20PIC.jpg
Avatar billede MADOlsen Forsker
19. november 2014 - 12:49 #1
Når nu du har gendannet fabriksindstillingerne, lyder det jo desværre mest som en hardwarefejl.
Avatar billede wyxz Nybegynder
19. november 2014 - 13:16 #2
Jeg har måske fundet en løsning.

Skal lige prøve det af