Avatar billede Nielsen2011 Nybegynder
11. november 2014 - 14:46 Der er 5 kommentarer

Kan ikke opdatere Adobe Flash Player i IE (windows 8.1)

Hej

Jeg har versionen 15.0.0.152 i IE 11 til Windows 8.1 64-bit.
Den nye Flash version har efterhånden i et stykke tid heddet 15.0.0.189 - men jeg kan ikke installere den i Internet Explorer. Jeg kan godt i Mozilla, hvor den er opdateret.

Jeg har hentet opdateringen som anvist og prøvet at installere denne: Windows8.1-KB3001237-x64 men får hver gang den besked at: "Denne opdatering kan ikke anvendes på denne computer". Og ja, jeg har husket at lukke alle browsere, og både deaktiveret og aktiveret shockwave i Explorer, men lige meget hjælper det.

Nogle der har en løsning på det, eller kender til problemet? På forhånd tusind tak.

Har en Packard Bell Easy Note LM86 laptop. /Windows 8.1/ 64 bit
Har også prøvet at installere de andre opdateringer hvor jeg blot valgte til windows 8 i stedet for 8.1. men alle giver mig samme resultat: "denne opdatering kan ikke anvendes på denne computer".
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2014 - 15:16 #1
Har du prøvet nogle af disse forslag
http://helpx.adobe.com/dk/flash-player/kb/installation-problems-flash-player-windows.html

Hvilke sikkerhedsprogram har du.
Avatar billede Nielsen2011 Nybegynder
11. november 2014 - 15:30 #2
Hej

og tak for svar.

Ja, jeg synes nu har jeg været igennem de forskellige punkter uden resultat. Mit sikkerhedsprogram er Norton 360 Premium.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2014 - 15:40 #3
Det er ikke første gang jeg hører om at Norton blander sig i opdateringer. Har du prøvet at deaktivere det eller helt at afinstallere det.
Avatar billede Nielsen2011 Nybegynder
11. november 2014 - 15:43 #4
Det vil jeg helt sikkert prøve. Vender tilbage :-)
Avatar billede Nielsen2011 Nybegynder
11. november 2014 - 16:18 #5
Hej igen...

Stadigvæk beskeden for "windows standalone installationsprogram": Opdateringen kan ikke anvendes på din computer. Og jeg fjernede Norton totalt og gemte ikke nogen indstillinger, rebootede og prøvede igen. Men nej.