Avatar billede fjaesbog Nybegynder
06. november 2014 - 20:42 Der er 1 kommentar

IT - Support Svendeprøver Afslutning H3 (2014)

Hej med jer derude.

Jeg ville bare høre om der er nogle folk herinde som har afsluttet IT-Support, og som kan huske hvordan det gik, hvordan fejlfinding foregik, evt hvilke spørgsmål der blev stillet, m.m.
Både for fejlfinding og fremlægningen.
Jeg vil bare se om jeg kan få lidt info og inspiration fra jer.

Tak på forhånd :)
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2014 - 22:24 #1
til praktisk prøve får du præsenteret et problem/fejl.
det du skal gøre, er at forklare din fremgangsmåde, hvordan du vil finde fejlen.

det kan godt være du ikke finder ud af det, men hvis din plan var holdbar, så tæller det ikke meget ned.

Din lærer bør forklare hvordan det skal foregå.

Tip: det første du skal checke, er DNS serveren :) hvis det er noget med kan ikke printe/netværk.