Avatar billede Budwar Mester
02. november 2014 - 13:18 Der er 1 kommentar

Apple id

Der er gået koks i min Ipad... Har fornylig skiftet internetudbyder, med ny mail osv .. Nu vil skæbnen at jeg har glemt mit gamle Apple log in, og  kan kun forny dette, ved et link som sendes til min gamle email adr. hos TDC. Denne kan ikke aktiveres, og så er mit problem jo bare lidt større ... Hvordan laver jeg en total .. altså uden at min Ipad er tilknyttet en Apple konto , opdatering ( nulstilling) af min Ipad . Har nu prøvet næsten alt. mangler kun dit input .. På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2014 - 15:48 #1
nulstilling Gå ind i Indstillinger----->Generelt-----> Nulstil

Klik så på Slet alt indhold og indstillinger

glemt Apple-id http://support.apple.com/da-dk/HT5787#twostep

opdatering 2.Tryk på Indstillinger > Generelt > Softwareopdatering

3.Tryk på Hent og installer. Opdateringerne