Avatar billede oppes Seniormester
14. oktober 2014 - 20:24 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

win 8

Jeg købte en win 8 fra nettet når den var billigt så vidt jeg husker fik jeg den for 3-400 kr for en og en hal år siden nu kom jeg til at slette den fordi jeg ikke brugte den mere, men nu vil jeg ligevel bruge den men kan ikke finde produkt key mere. Hvad kan man foretage sig ?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. oktober 2014 - 21:54 #1
typisk så har du købt en download-opdatering - og der har du kun din egen backup som sikkerhed. Uden et image så er det forfra.
Avatar billede oppes Seniormester
14. oktober 2014 - 23:29 #2
og hvordan kan jeg finde back'upen?
Avatar billede oppes Seniormester
14. oktober 2014 - 23:32 #3
Hvordan forfra? hvis jeg ikke har backup
er det så at betale en gang til?
Avatar billede oppes Seniormester
14. oktober 2014 - 23:36 #4
Jeg har ju to dvd'er med win 8 - 32 og 64 og de er originale som jeg har betalt. men har ikke sparet emballagen som pruct key var
Avatar billede oppes Seniormester
14. oktober 2014 - 23:36 #5
producktkey
Avatar billede claes57 Ekspert
15. oktober 2014 - 04:51 #6
Du har dvd - så er du halvvejs. Nu skal du bare finde en kopi af din faktura fra handlen. Der kan du være heldig at finde nøglen på. Er den købt online har du måske gemt en pdf af kvitteringssiden?
Avatar billede Slettet bruger
15. oktober 2014 - 12:26 #7
Fik du ikke mail med en fakture. Ellers kontakt Microsoft.
http://support2.microsoft.com/contactus/?ln=da
Avatar billede oppes Seniormester
15. oktober 2014 - 15:55 #8
Jeg fik mail og faktura og alt sammen kvittering men , nu betaler jeg for min dumhed= jeg kar ikke taget kopi og originalen samt email er væk .
Men heldigvis fandt jeg en telefonnummer til Microsoft på nettet
82333100 (hvis nogen anden sku ha brug for det) og så fik jeg en email sendt med produckt key:
konklusion : vi har løst opgaven . Jeg vil gerne gi point så svar
Avatar billede claes57 Ekspert
15. oktober 2014 - 16:33 #9
ligemeget mht mig. Men godt, at du kom igennem med det uden at betale igen.
Avatar billede oppes Seniormester
16. oktober 2014 - 12:40 #10
Godt nok men den accepterer ikke adgangskoden  fordi jeg kan ikke komme på nettet på C:drevet?
Avatar billede oppes Seniormester
16. oktober 2014 - 12:41 #11
altså adgangskoden til win 8
Avatar billede claes57 Ekspert
16. oktober 2014 - 12:51 #12
fra anden pc går du på live.com (det er microsofts sted for win-brugere) og logger ind. Så kan du tjekke/skifte adgangskode, eller få den tilsendt hvis du er usikker på koden.
I win8 - husk at tjekke om CapsLock og NumLock er sat.
Avatar billede oppes Seniormester
17. oktober 2014 - 19:53 #13
Det en bogstav forkert jeg har prøvet at bruge heldigvis så jeg den til sidst og nu kører den bare.
Tak

Svar som vil ha pointerne
Avatar billede claes57 Ekspert
17. oktober 2014 - 20:05 #14
For min skyld kan du bare lukke selv. Men godt at du fandt alle dele og koder.
Avatar billede Slettet bruger
18. oktober 2014 - 10:08 #15
Du har jo selv løst problemet ;-)
Avatar billede oppes Seniormester
18. oktober 2014 - 10:27 #16
ok. Men tak for interesse ligevel.