Avatar billede zzup Nybegynder
08. oktober 2014 - 21:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PHP slideshow med filmklip understøttelse?

Hej.!

Jeg får ofte nogen idéer, men lige med at programmere er jeg ikke så god til, kan dog godt redigere i php koder og scripts..

Men det jeg søger, er et PHP billede-slideshow som også kan afspille film, og når filmen så er færdig, hopper den videre, ligesom når den slider igennem et billede.

I første omgang, ville det være en fordel, hvis det virkede til et CMS system, såsom wordpress eller joomla (helst joomla).

i anden omgang, ville jeg gerne bare have slideshow, som ser ud på samme måde som de har på fx toyotas hjemmeside på forsiden ( www.toyota.dk ) som også kan afspille video formater.

Er det muligt at finde sådan et slideshow?

har søgt lidt på google, men kan kun finde scripts, som kun kan vise billeder.. :)

På forhånd tak :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. oktober 2014 - 08:57 #1
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. oktober 2014 - 08:58 #2
Avatar billede zzup Nybegynder
09. oktober 2014 - 10:16 #3
Ja tak, prøver lige at kigge på det,

umiddelbart synes jeg bare ikke at #2 automatisk skifter videre til billedet?
Avatar billede zzup Nybegynder
22. december 2014 - 15:16 #4
Lukkes