Avatar billede eiken Nybegynder
08. oktober 2014 - 20:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Install af windows 7, kan ikke finde driver til DVD brænder.

Jeg har købt et SSD kort ogvil gerne installerer Win 7.
Jeg har 2 DVD brændere i computeren, en med Sata tilslutning og en anden med ATA.
Den er sat rigtigt op i Bios, og installationen går også i gang, men efter nogle minutter kan Installationen ikke finde driveren til drevene.
Jeg har downloadet de pågældende drivere og lagt dem på en USB-nøgle, men installationen vil ikke køre driverne, den kan godt se dem, men der sker intet når jeg forsøger at installerer dem.
Det er en Win7 Ultimate som jeg forsøger at installerer.
Kan jeg godt oprette flere partioner på et SSD-kort ?
Hvad gør jeg ?
Avatar billede eiken Nybegynder
08. oktober 2014 - 20:09 #1
Motherboardet er et Gigabyte GA-MA78GM-S2H
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2014 - 11:21 #2
DVD brændere kræver ikke specielle drivere, og ja man kan udmærket lave flere partitioner på SSD.
Avatar billede eiken Nybegynder
21. oktober 2014 - 23:45 #3
Ok,... Hvordan får jeg så installeret Win 7 ?
For når installationen siger at den ikke kan finde driveren til drevene, så kommer jeg ikke videre.
Hvad gør jeg så ?
Avatar billede eiken Nybegynder
06. maj 2015 - 14:24 #4
Jeg har fået en ven til at lægge Win7 Ultimate ind på et usbstik i ISO format, der er ikke problemer med usb så det virker fint.
Jeg ville godt lære hvordan han fiksede det !
SPM lukkes
Tak for Indlæg/Kommentarer