Avatar billede hanlasse Nybegynder
06. oktober 2014 - 14:37 Der er 2 kommentarer

Problem med mus eller musemåtte

Hej

Jeg har et problem når jeg spiller.
Min mus er begyndt at opføre sig underligt når jeg skal flytte den hurtigt over min musemåtte...

EKSEMPEL:
Hvis jeg laver en lige langsom bevægelse fra højre mod venstre: Dette går helt fint og bevægelsen stemmer overens på min PC.

Hvis jeg laver en lige hurtig bevægelse fra højre mod venstre: Det er som om at den halvejs igennem bevægelsen ikke kan opfange den hurtige bevægelse og laver sådan en underlig cirkel istedet.. som om den lige laver et loop.

Mit spg er om det er min musemåtte eller min mus, som er problemet?

Min mus er en Logitech M215
Min musemåtte er en CM STORM lavet af Cooler Master.
Avatar billede solinvictusDK Nybegynder
20. oktober 2014 - 12:39 #1
Har du renset din mus for møg i bunden? Der sætter sig typisk et lille lag mør, som godt kan lave ballade.
Avatar billede hanlasse Nybegynder
05. december 2014 - 22:01 #2
Jeg har købt ny mus... tror ikke de kunne arbejde samme de 2 :)

undskyld for det sene svar :) giv et svar så for du point :)