Avatar billede tinaw25 Nybegynder
01. oktober 2014 - 17:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Eclipse debugger

Hejsa

Jeg bruger eclipse til at lave java programmer, men jeg er ved at blive sindssyg over at når jeg debugger går den ind i hele java libary og tjekker kode.

Hvordan får man den til kun at kigge i ens egen kode??

Mvh,

Tina
Avatar billede arne_v Ekspert
01. oktober 2014 - 19:44 #1
Og det er ike fordi du vaelger "step into" F5 fremfor "step over" F6?
Avatar billede tinaw25 Nybegynder
02. oktober 2014 - 12:28 #2
Hej Arne

Både ja og nej, det var lige meget hvad jeg gjorde så gik den ind i klasserne.

Men jeg fandt ud af at man kunne lave noget der hedder step filters, og det hjalp.

Men smid et svar :-).
Avatar billede arne_v Ekspert
03. oktober 2014 - 02:43 #3
ok