Avatar billede lortecomputer Nybegynder
24. september 2014 - 13:15 Der er 2 kommentarer

Intet signal med DVI

Hej, Jeg har nu i den seneste uges tid prøvet at få min skærm til at køre på DVI stik, (lige nu sidder den i computeren med VGA, med DVI omformer på).

Mit problem er når jeg prøver at sætte mit DVI-D stik i så siger skærmen "no signal", har prøvet diverse ting med at slukke for strømmen og pille alle stik ud af skærmen.
Jeg har så fundet ud af nu at hvis jeg både har DVI-D stik og mit VGA med omformer sat i computeren og i skærmen, så registrerer den både mit analoge og digitale "signal".
Har i nogen ideer til hvordan jeg kan få den til at køre kun ved hjælp af DVI?
Avatar billede supportsiden Professor
24. september 2014 - 13:40 #1
Noget tyder på at din skærm ikke skifter over til DVI stikket.
Prøv med skærmens indstillings knapper om du kan skifte over.
Det kan også være DVI kablet der ikke passer.
Prøv skærmen på en anden PC med DVI
Prøv med et andet DVI kabel
Avatar billede lortecomputer Nybegynder
24. september 2014 - 14:11 #2
Jeg har prøvet at trykke på skærmen og sige den skal lede efter DVI input, men den finder stadigvæk ikke noget.
Derudover har jeg prøvet forskellige DVI kabler, og det burde da passe når det sidder i? :-)

Hmm, har ikke rigtig nogen anden computer at prøve det af på, så ved ikke lige hvordan jeg skal gøre det