Avatar billede tumel Nybegynder
14. august 2014 - 14:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dropbox, cloud station osv

Hej,

Jeg leder efter noget software som kan det samme som dropbox og synologys cloud station, men til windows og/eller Mac... Altså den skal kunne anvende computerens harddisk plads som en cloud..

Nu ved jeg ikke hvor stort udbudet er, men hvis det er stort så gerne noget hvor den også har apps til mobiler og tables..

Hvis de koster noget så skal prisen heller ikke være overdrevet...

Håber i kan hjælpe mig med at finde noget...
Avatar billede DonSkoD Juniormester
14. august 2014 - 14:53 #1
Crashplan: http://www.code42.com/crashplan/

Uendeligt Cloud storage til 5$ pr. md.
Findes til Windows, Mac, Linux og med APP (kan desuden installeres på en NAS).
Avatar billede tumel Nybegynder
14. august 2014 - 15:03 #2
Jeg tænkte mere engangsbeløb... Ellers kunne jeg jo bare betale dropbox for noget mere plads..
Avatar billede chalde Seniormester
14. august 2014 - 15:14 #3
Avatar billede finb Ekspert
15. august 2014 - 15:26 #4
Elgiganten har vist en 2TB hjemme-sky på tilbud