Avatar billede wellness_guiden Nybegynder
06. august 2014 - 13:41 Der er 2 kommentarer

CRM: Hvad betyder deette?

Nu sidder jeg og kigger på en række forskellige CRM systemer

Og jeg er støt på nogen forskellige typer af begreber, men jeg er meget i tvivl om forskellen...

Nogen som kan fortælle mig hvad forskellen er på
- Leads
- Accounts
- Contacts
- Potential
Avatar billede Anders_redweb Nybegynder
06. august 2014 - 14:34 #1
Leads = emner som du endnu ikke har kontakt, men som kan være potentiel kunde
Accounts = firma/organisation som du enten har som kunde eller har sendt et tilbud, eller har anden dialog med
Contacts = den eller de personer på en account
Potentiel = de muligheder/tilbud som ligger i din pipeline til angivne accounts
Avatar billede Anders_M Novice
03. juli 2019 - 10:23 #2
Jeg synes at denne artikel kommer ind på nogle af de termer du beskriver https://www.theme.dk/guide/crm/

Så danner den også et overblik over forskellige udbyder og deres fordele/ulemper.