Avatar billede halu-2010 Nybegynder
21. juli 2014 - 17:33 Der er 1 kommentar

Mangler et program til at animere.

Hej.

Jeg har en butik hvor jeg godt kunne tænke mig en fladskærm som i q8, shell og 7-eleven har med tilbuds varer mm. Kan altså rigtig godt lide den måde produkterne dukker op på og fader videre til næste billede.. Hvilken program ville i anbefale man brugte. Gerne en som er beregnet til det og mange af effekterne er klar til det.

Håber i forstår mig og kan hjælpe mig....

Hilsen Lucas
Avatar billede sadolin1978 Novice
21. juli 2014 - 20:48 #1
Hardware: en lille NUC
Software: eks. OS win 8,1 med PowerPoint

dette er bare en ide men burde virke som du gerne ville have det.