Avatar billede Frihedlange Nybegynder
11. juli 2014 - 21:27 Der er 11 kommentarer

ikke nogen lyd og mikrofon virker ikke

hej jeg sidder med en asus der kører med win 7 hvor der ikke kommer noget lyd af højtalleren og mikrofon kan jeg heller ikke se og den virker. hvad kan jeg gøre. jeg kan godt se lydkoret inde i enhedshåndtering....
Avatar billede Frihedlange Nybegynder
11. juli 2014 - 22:32 #1
kan det ha noget at gøre med at jeg har fået skifet strømstikket i den og der hvor der er loddet der rør ved stikket??
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. juli 2014 - 08:21 #2
Fortæl hvilken ASUS model?
Prøv at se om der ikke er noget der er deaktiveret!
http://img718.imageshack.us/img718/914/administrerlyd.png
Avatar billede Frihedlange Nybegynder
12. juli 2014 - 08:27 #3
Det er en asus k53sk
Avatar billede Frihedlange Nybegynder
12. juli 2014 - 08:29 #4
Der er ikke noget der er Deaktiveret
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. juli 2014 - 08:45 #5
Her en Dansk Manual. "( Jeg kan ikke se strømstik kan komme i kontakt med lyd udgang!)"
http://dlcdnet.asus.com/pub/ASUS/nb/K53SK/DA6591_K53SK_Emanual_Z103.zip
Her kan du hente Drivere. Du skal vælge dit operativsystem
http://www.asus.com/Notebooks_Ultrabooks/K53SK/HelpDesk_Download/
Avatar billede Frihedlange Nybegynder
12. juli 2014 - 09:12 #6
Nu har jeg prøvet det. Den vil stadigvæk ikke. Jeg har prøvet at genstarte computeren.
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. juli 2014 - 09:29 #7
Er det en ny installation?
Avatar billede Frihedlange Nybegynder
12. juli 2014 - 09:58 #8
Det er en geninstallering
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. juli 2014 - 10:14 #9
Så har du sikkert ikke hverken chipset eller andre drivere på plads!
Her er en vejledning til Slimdrive med et link til hentning
jeg har gode erfaringer med at starte med driverne i bunden af slimdrive
http://gratisupload.dk/vis/676841/
Avatar billede Frihedlange Nybegynder
15. juli 2014 - 12:55 #10
nu har jeg prøvet slimdrivers uden held.. er der snart mere jeg kan gøre??
Avatar billede Frihedlange Nybegynder
15. juli 2014 - 20:10 #11
Der er begyndt at komme sådan nogen lyde ligesom når en radio ikke kan finde en station. Ved ikke om i kan bruge det til noget.