Avatar billede tintir Nybegynder
01. juli 2014 - 20:26 Der er 1 løsning

Til- og frakobler lader, når spil starter.

Hej alle Eksperter!

Jeg er stødt ind på et problem for længe siden, men vidste ikke helt, hvad der var grunden til det, da jeg mistænkte spillet for det. Senere er det begyndt at ske ved næsten alle spil, og det irritere mig rigtig meget.

Jeg har så fundet ud af for nylig, at min pc til- og frakobler laderen (ligesom hvis jeg hiver laderen ud, og ind igen) i nogle minutter, når jeg starter et spil op, og er inde i spillet. Jeg ved ikke hvorfor den gør det, men det sænker mit FPS meget inde i spillet, hvilket gør det uspilbart, i situationer, hvor det ikke skal ske.

Jeg har en Asus K56CM, købt april sidste år. Har fejlet andre ting før, men ikke noget spille relateret.
Hvis i mangler mere info, så bare sig til, ellers håber jeg i har en løsning!
Avatar billede tintir Nybegynder
24. november 2014 - 09:23 #1
Fik pengene retur