Avatar billede bqnke Nybegynder
21. juni 2014 - 21:00 Der er 3 kommentarer

Forspørgelse om script der kan tjekke.

Hej Eksperter.
Jeg har tidligere oprettet et spørgsmål der gik ud på det samme men forståelsen af mig var ikke god nok til det kunne hjælpe.

Jeg ønsker ikke i skal skrive scriptet for mig men fortælle mig hvordan i ville gøre det.

her kan skitsen ses http://zaps.dk

Princippet går ud på.

Hvis du udfylder først annonce på som vil ligge på side 1 bliver du sendt vider til side 2 hvor du kan udfylde en annonce du spare 20%. hvis du har udfyldt den bliver du sendt til side 3 hvor du kan spare 30%. men KUN hvis du har udfyldt de tidligere 2 annoncer.

Disse annoncer skal komme fra sider som "partnerads" fx.

Jeg skal altså lave et script der kan sige ok annoncen er udfyldt og vi kan nu sende dig vider til side 2!

Jeg ved godt dette måske ikke er muligt uden en callbackfil fra annoncens ejer.
men vil høre om det ikke stadig kan lade sig at gøre på en måde.

Har i nogen ideer, er det her virklig umuligt.

hvis vi så siger den ikke kan tjekke om den er udfyldt korrekt.
Vil man så ikke kunne lave et script der kan føle mig trykker på køb/tilmeld knappen på annoncen ? og på den måde sende dem videre.

God aften håber i forstår mig og kan hjælpe mig:)

mvh
Avatar billede JacoDK Nybegynder
22. juni 2014 - 15:44 #1
Hej Bqnke,

For mig lyder det som et system ala rabatkoder.com ?

- Prøv at surf rundt på nettet, og find inspiration fra andre systemer. Evt. læs om CTA (Call to action)
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
22. juni 2014 - 19:18 #2
Hvis det du skal have hjælp til er at få den til at skifte, så kan jeg forklare hvordan du laver denne funktion til at skifte side med.

Først skal vær side ligge ovenpå hinanden og de sider der ikke skal vises, skal være skjult.

Det funktionen skal gøre er at skjule den side der vises og bagefter vise den næste side.

Funktionen skal kaldes når man har udfyldt en side.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
22. juni 2014 - 19:32 #3
Du laver det i javascript ved hjælp af Ajax og så kan du enten have dokumenterne med det der skal udfyldes direkte på serveren eller også kan du returner via php.

Her vises hvordan du bruger Ajax.
http://www.youtube.com/watch?v=woNQ2MA_0XU