Avatar billede LM23 Nybegynder
07. juni 2014 - 21:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

VRAM til Surround setup.

Lige nu har jeg to GTX 770 med 2gb (Køber snart et GTX 770 mere). Er det nok til et surround setup? Jeg kommer til at spille BF4, CS:GO og andre FPS-spil. Har hørt at AA (Antialiasing) bruger meget VRAM, men jeg bruger aldrig AA alligevel, så tror det er nok. Hvad synes i?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
08. juni 2014 - 12:12 #1
Hvis du nu startede med at rydde op i nogen af de spørgsmål, du har point udestående på:
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/LM23

..var der en chance for at folk vil bruge tid på dette?
Avatar billede LM23 Nybegynder
17. juli 2014 - 16:34 #2
.