Avatar billede LM23 Nybegynder
02. juni 2014 - 17:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vandkøling

Hvilket vandkølingskit skal jeg bruge for tre GTX 770 grafikkort og en processor? Tænker lidt 360mm radiator men er lidt i tvivl. Kan jeg tage en dem her: http://www.coolerkit.dk/shop/360-radiator-kits-307c1.html ?
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juni 2014 - 19:10 #1
dit valg af bundkort er stadig til 2 dobbelt-gpu grafikkort. Det vil stadig blive noget kage at sætte 3 alm gpu i. Hvorfor bliver du ved? Jeg tror ikke, at nogen vil støtte dit projekt med din valgte opbygning.
Avatar billede LM23 Nybegynder
02. juni 2014 - 21:05 #2
Har allerede bundkortet, men køber et nyt ;) Hvad for et bundkort ville du så anbefale? Helst med Quad-SLI support så jeg er mere futureproof :D
Avatar billede LM23 Nybegynder
02. juni 2014 - 21:06 #3
Jeg har allerede bundkortet, men køber et nyt. Hvilket bundkort ville du så anbefale hvis det var? Helst et med Quad-SLI support. Skal ikke have fire grafikkort, men det er rart at videre at jeg er lidt mere futureproof med det :)
Avatar billede LM23 Nybegynder
02. juni 2014 - 21:06 #4
Ved ikke hvorfor den kom ind to gange :D
Avatar billede claes57 Ekspert
03. juni 2014 - 03:29 #5
Prøv at se på http://www.geforce.com/whats-new/guides/how-to-build-a-quad-sli-system#1
Men jeg synes det er svært at finde noget nyt om quad-sli uden to dobbelte grafikkort. Måske er det som koncept på vej ud?
Avatar billede LM23 Nybegynder
17. juli 2014 - 16:35 #6
Håber at det er okay at jeg bare lukker her :)