Avatar billede Jesper_Bj Nybegynder
30. maj 2014 - 21:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Overførsel af filer fra Huawei (android) til PC, der ikke ligger i rigtig mappe

Hejsa
Jeg vil gerne flytte et par filer (vigtige interviews til mit speciale) optaget med HiFiRecorder på Huawei Ascend Y300 til min PC, men
1) Hvis jeg forsøger at sende med Bluetooth eller email, siger telefonen at filer ikke kan vedhæftes (selv små filer på ned til 34kb).
2) Hvis jeg forbinder telefon og computer med kabel, kan jeg se en masse gamle HiFiRecorder-filer på computeren, men ikke de nye. De gamle ligger i mappen HiFiRecorder/ eller i mappen Recordings/ på det interne lager.

De gamle filer, som jeg kan se på computeren, "forsvandt" ellers på telefonen, da jeg brugte programmet SD-move, og jeg kan stadig kun se dem på computeren.

Placeringen af de nye filer er ifølge HiFiRecorder data/data/love.hifirecorder/files/hifirecordings/"navn".m4a

Har nogen idéer til, hvordan jeg kan flytte dem?
Avatar billede Jesper_Bj Nybegynder
30. juni 2014 - 11:17 #1
Da der ikke var nogen umiddelbare løsninger måtte jeg ty til dummy-metoden med at afspille, og så optage afspilningen. Det virkede dog, så nu er jeg kommet videre. God vind.
Avatar billede Jesper_Bj Nybegynder
30. juni 2014 - 11:23 #2
Så er der bare tilbage at lukke tråden;-)