Avatar billede Flaere Nybegynder
27. maj 2014 - 18:19 Der er 1 kommentar

Ny computer!

Hej Eksperten.dk.

Da jeg for nylig har haft Konfirmation, har jeg en masse penge der skal brændes af på en stationær gaming computer. Mit budget ligger på de ca. 14.000 kr.

Egentlig var det meningen at jeg skulle have bygget min egen computer, men tror ikke jeg ved nok om det. Derfor havde jeg tænkt at jeg ville bestille en computer fra SharkGaming.

Så nu er mit spørgsmål om en af jer enten har et godt bud på et computer-build, eller nogen som kender en god computer fra Sharkgaming.

Skal siges at jeg mest spiller League of Legends og FPS spil.
Avatar billede sessingo Nybegynder
28. maj 2014 - 00:39 #1
Jeg købte min gaming computer fra Wupti.com - mest fordi jeg fik 8 spil med og så var prisen ret fornuftig i forhold til hvis jeg skulle bygge den selv, som jeg førhen altid har gjort.

Og så var det egentlig meget rart ikke at skulle tænke over at bygge den selv og alt det med garanti osv...