Avatar billede skaldepande83 Nybegynder
22. maj 2014 - 08:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Jeg har et lyd problem i windows 7

Jeg har et lyd skrattende problem med et pc spil og jeg vil høre om I kan hjælpe mig:
Spillet hedder Euro Truck Simulator 2
Udgiveren hedder scssoft
Når jeg spiller er der denne skrattende lyd gennem mine højtalere uanset hvor lav/høj jeg skruer op, men jeg ved ikke om det er kablerne, højtalerne eller det er et onboard problem:(
Jeg har prøvet at pudse kablerne, det virkede ikke.
Kablerne går fra højtalerne, gennem min ASUS VE278H skærm og videre ned til pc'en.
Lyden er installeret af microsoft men i enhedshåndtering er det NVIDIA :/ (har dette noget at sige) ???
Avatar billede Axelie Nybegynder
22. maj 2014 - 15:26 #1
Prøv at sætte lydkablet direkte i computeren, bag i.
Avatar billede skaldepande83 Nybegynder
22. maj 2014 - 21:51 #2
Det har jeg prøvet, men lyden skratter stadigvæk:(
Avatar billede skaldepande83 Nybegynder
22. maj 2014 - 21:59 #3
Jeg har så fundet ud af bagefter at lyden skratter jo højere den er:/
har det noget at sige og med hvad ??
Avatar billede Axelie Nybegynder
23. maj 2014 - 13:14 #4
Prøv at skifte lydkablet ud.
Avatar billede skaldepande83 Nybegynder
24. maj 2014 - 20:48 #5
Jeg har lige sat et lydkort i men ingen forskel:-(
Avatar billede skaldepande83 Nybegynder
22. juni 2014 - 12:11 #6
hey:)
Nu har jeg pillet lydkortet ud, fundet ud af creative filerne til lydkortet ikke passer til win 7 home premium.
Onboard lyden skratter stadig meget og jeg vil høre Jer eksperter/fagfolk hvilket kort jeg skal vælge til følgende krav?:
2.0/2.1 højtalere
helst 24 bit
helst et pci kort
pris ca 200-300 kr
det skal bruges til gaming/musik/film
og det skal IKKE være Creative igen
please hjælp mig
Avatar billede skaldepande83 Nybegynder
07. juli 2014 - 20:39 #7
Jeg har fundet problemet og det er bundkortet er der blevet defekt efter 7 år og jeg takker for Jeres hjælp og lukker denne tråd:-)