Avatar billede kokokoov Nybegynder
21. maj 2014 - 17:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Harddisk problem please hjælp pc: msi gt70 2od

Hej jeg har lige fået en msi gt70 2od i konfirmations gave og den har 2 hard diske den ene er en ssd 256 gb den anden er bare en normal på 1tb jeg installerde windows 8.1 på ssd´en men nu kan jeg ikke se den anden hard disk inde på file explorer (min computer) jeg kan godt se den i biosen og kan også godt se den i et program der hedder intel rapid stirage technology men jeg kan ikke finde den på file explorer kan helre ikke installere programmer på den :c please hjælp!
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. maj 2014 - 18:23 #1
Der er flere måder at komme i diskhåndteringen på I stifinder højrdklik på Computer tryk på administrer og vælg diskhåndtering
og fortæl hvad der står på disken og om den har et drevbogstav
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2014 - 19:00 #2
Du skal ind i diskhåndtering ligesom #1 skriver.
Avatar billede kokokoov Nybegynder
21. maj 2014 - 19:00 #3
Alså der står et E: men den harddisk har kun 2 gb min har 1tb

Billede: http://s27.postimg.org/iv3vmxmpf/Harddisk_problem.png
Avatar billede kokokoov Nybegynder
21. maj 2014 - 19:04 #4
Ahh har lige fundet ud af det men pga dig poko1 så du får de 60 points
Avatar billede kokokoov Nybegynder
21. maj 2014 - 19:05 #5
s
Avatar billede Poko1 Ekspert
21. maj 2014 - 19:10 #6
Jamen så tak da Fordi du gav dem til dig selv så er det jo godt jeg ikke samler ! Lol.

lol.
Avatar billede Axelie Nybegynder
21. maj 2014 - 19:52 #7
Jeg griner.