Avatar billede Emil3129 Novice
16. maj 2014 - 19:52 Der er 3 kommentarer

Kan høre mig selv i alle programmer og spil man bruger mic til

Hvad kan jeg gøre
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. maj 2014 - 20:56 #1
Forventer du virkelig hjælp?? Du stiller spørgsmål om samme problem med et par dages mellemrum og vender ikke tilbage så dem der deltager ved om deres forslag hjalp eller de kan komme med andre forslag!
Des uden har du aldrig belønnet nogen for deres hjælp samtlige de tråde du har lagt er ikke lukket 
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Emil3129
Avatar billede Axelie Nybegynder
16. maj 2014 - 21:03 #2
... Tjek dine windows sound/mic settings.
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2014 - 23:03 #3
#2
Det undrer mig, at der er brugere, som dig, der er ligeglad med at blive pisset på. Se #1.