Avatar billede Positive_Gemini Nybegynder
14. maj 2014 - 13:21 Der er 1 kommentar

Valg af betalingsgateway og indløsningsaftale for Shopify butik

Kære alle

Nu har jeg siddet med problemet omkring betalingssystemet til min Shopify i flere måneder og vil virkelig gerne have fundet en løsning nu.

Jeg har kiggede på de betalingsgateway som Shopify har en aftaler med udover Paypal, da jeg også vil tilbyde mine kunder at betale med credit kort som Visa, master card, elector osv uden at oprette en Paypal bruger. Jeg prøvede Paymill som jeg fik en aftaler med nu i snart to måneder. De vil have min webshop online først (dvs. at fjerne password til min webshop) før de ordner det sidste. Men jeg risikere jo at miste mine kunder når betalings systemer ikke virker endnu som jeg også prøvede at forklare. Og de kan hellere ikke fortælle mig hvis jeg nu åbner min webshop hvor lang tid der så vil går før folk kan begynde at betale med deres system.

Jeg prøvede desuden Quick Pay som mange har anbefalet, der skal man have en indløsningsaftale med evt. nets. Jeg synes nets er lidt for dyr til en nyopstartede webshop og selvom de lister Paypal under indløser kan jeg åbenbart ikke bruge dem da jeg så kontektede Quick Pay. De anbefaler jeg bruger Teller eller Swedbank som jeg ikke kender til.

Jeg er dyb forvirret omkring hvad er bedst som betalingssystem for Shopify og håber der sidder andre med Shopify og kan komme med jeres anbefalinger. Jeg er klar til at sælge mine produkter og mangler kun at finde en billig men god løsning til kunde betaling med credit kort.

1000 tak for jeres tid og indput.
Avatar billede moddi100 Seniormester
14. maj 2014 - 14:13 #1
Paypal er faktisk i stand til at tage imod kort uden at kunden har en bruger hos dem, om det er tydeligt er så et andet spørgsmål. Men start med paypal, åben op for shoppen og få dernæst styr på din aftale med Paymill, hvis du gerne vil væk fra paypal