Avatar billede havmaage Juniormester
14. maj 2014 - 09:32 Der er 1 løsning

samsung s5 nybegynder kan ikke hente mail når jeg ikke er på wifi

Hejsa

Er lige blevet den glade ejer af en samsung s5, har været vant til iphone så der er et par ting jeg ikke lige kan finde ud af.

Jeg har sat min email client op og den virker fint så længe jeg er på wifi, men så snaret jeg ryger på 3g nettet så kan jeg ikke hente emails.
Jeg har sat telefonen op til automatisk at veksle mellem wifi og 3g .

Jeg synes jeg har været alle opsætningsmuligheder igennem men har ikke fundet fluebenet endnu.

Nogen der ved hvordan :-)
Avatar billede havmaage Juniormester
15. maj 2014 - 12:19 #1
løst ved at jeg slettede og oprettede min mail konto forfra... der måtte være gået et eller andet galt i første hug-