Avatar billede darkwader Juniormester
12. maj 2014 - 10:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Størelse på server

Hej
Jeg har fået stillet en opgave hvor jeg skal designe et nyt netværk med virtuelt netværk og san til 50 brugere

Hvor stor og hvilken servere kan i anbefale og hvorfor ?

På forhånd tak

MHV
Hunter14
Avatar billede whiteraven_gl Juniormester
19. maj 2014 - 19:32 #1
Skal nok også lige overveje hvad de 50 bruger skal bruge Servererne/SAN til skal de bare lave lidt i et økonomi program eller skal de side med Auto CAD og lege?

Og få jeg konsulent løn for at rådgive dig? Eller spørger du om jeg gider gratis? XD
Avatar billede darkwader Juniormester
20. maj 2014 - 08:44 #2
Nej spørgsmålet skulle være brugt til en opgave der skulle være og blev afleveret i går.
Jeg takker dog for opmærksomheden og lukker sagen