Avatar billede jtwh Juniormester
29. april 2014 - 20:47 Der er 1 kommentar

Sms

Hejsa...

Håber i kan hjælpe.
Har en gammel HTC Wildfire med android 2.2.1
Har fået en ny Samsung Galaxy S4 med android 4.4.2
Det jeg spørger til, er om nogen ved om det kan lade sig gøre at:
Gå ind på gammel HTC og finde sms bibliotek og kopi til pc, for at kopi fra pc og til Samsung - sms bibliotek der og de kan læses? Har nogle sms-tråde, som jeg gerne vil bevare.
På HTC kan jeg ikke overføre til sd-kort, når jeg er inde under adm. programmer og sms delen.
Gammel simkort er fuld.
Igen kan det lade sig gøre at kopi fra mobil til pc og tilbage igen på ny mobil? At kopi på gammeldags maner?

Mvh Jens
Avatar billede repox Seniormester
29. april 2014 - 21:57 #1
Der findes diverse apps i Google Play der kan tage backups af SMS'er. De vil ganske vist ikke kunne læses ind i din vanlige SMS tråd på den nye telefon (grundet nyt SMS API i Android fra 4.1.2), men de kan tilgås fra backup app'en.