Avatar billede vuske Seniormester
21. april 2014 - 10:14 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

etilbudsavisen

Når jeg i Windows 8 bruger appen etilbudsavis og sætter skyderen på f.eks. 7 km så ser jeg kun de forretninger inden for 7 km, men de passer ikke til min placering - jeg har prøvet at slette appen nogle gange og hver gang tager den udgangspunkt et nyt sted. Jeg har også en iPad og der virker det perfekt
Avatar billede keysersoze Guru
21. april 2014 - 12:01 #1
Mon ikke din iPad har GPS (eller flere mobilmasters position) og derfor kan finde din position med få meters nøjagtighed mens din Win8 "kun" har almindelig og noget mere placeringsmæssig upræcis internetforbindelse.
Avatar billede vuske Seniormester
21. april 2014 - 12:07 #2
det er muligt du har ret i noget af det du skriver - men det har virket, derfor har jeg oprettet dette forum
Avatar billede claes57 Ekspert
21. april 2014 - 14:16 #3
prøv via højremenuen at vælge indstillinger, og der angive din placering.
Avatar billede vuske Seniormester
21. april 2014 - 16:13 #4
under hvor skal angive min placering
Avatar billede claes57 Ekspert
21. april 2014 - 16:31 #5
kør cursor til top højre på skærm - så kommer en menu ind i højre side - der er en 'indstillinger'. I denne er 'placering'. Slå 'find din placering automatisk' fra, og skriv adresse (fx Rådhuspladsen 1, 1550 København V)
Så ved den, hvor du er, og kan regne ud fra det.

Den menu (med cursor i top højre) giver også 'søg' som du kan bruge til at søge efter noget i den aktive app.
Avatar billede vuske Seniormester
21. april 2014 - 16:53 #6
Slå 'find din placering automatisk' fra og skriv adresse - denne kan jeg ikke finde
Avatar billede claes57 Ekspert
21. april 2014 - 17:04 #7
Du har fundet 'indstillinger', og klikket videre på 'placering' som er den øverste i indstillinger?
Avatar billede vuske Seniormester
21. april 2014 - 17:10 #8
ja jeg er i indstillinger men jeg kan ikke klikke videre på placering for den er der ikke
Avatar billede claes57 Ekspert
21. april 2014 - 17:20 #9
Den hører til i etilbudsavisen, så den er der kun når du har startet den app og har den synlig/aktiv.
Avatar billede vuske Seniormester
21. april 2014 - 17:25 #10
tak for det - det hjalp med at jeg fik af vide at appen skulle være aktiv, send et svar
Avatar billede claes57 Ekspert
21. april 2014 - 17:32 #11
Ok - det var så en lille indføring i en standardmenu i win8, så tilrettes den aktive app.