#3
OiSTER får en langt bedre kundeservice, i egentlige store træk. (vurderet ud fra egne holdninger og Trustpilot vurderinger.
Så har du ikke læst mit ind læg på trustpilot om Oisters kundeservice. Det tog mig 4 dage og en hel del mail, at få overbevist to kundekonsulenter om at gratis oprettelse
betyder gratis oprettelse.
Sådan så deres hjemmeside ud i februar måned i 2014.
http://i.imgur.com/FlXVsRy.pngDet jeg fik af vide var, at der kun var gratis oprettelse fra den 17.02.2014 til den 28.02.2014 og altså ikke i hele februar måned. Jeg kan ikke tolke deres hjemmeside på anden måde end der er gratis oprettelse i
hele februar måned.
Besvarelse fra OiSTERHej Peter,
Du har tilmeldt dine 2 abonnementer i en periode, hvor vi havde oprettelsesgebyr på alle abonnementer - derfor har du betalt 2 x oprettelse af 99 kr, som du godkendte under tilmeldingen du foretog via vores hjemmeside. Vi har efterfølgende lanceret en kampagne uden oprettelse. Denne kampagne gælder kun kunder der har tilmeldt sig efter d. 17/02.
De bedste hilsner
Thor
I en mail skriver Alonso fra OiSTER Kundeservice "Det var kun et tilbud som kom i slutningen af måned, og har derfor ikke været der hele måneden" og "Du må læse hvad jeg skriver til dig i mit tidligere svar, der var kun gratis oprettelse fra 17/2 til den 28/2".
Til sidst krævet jeg at tale med deres chef - det hjalp.
Den samme kundekonsulent Thor (1) der hårdnakket havde påstået at jeg skulle betale for oprettelsen af to abonnementer fordi at jeg havde flyttet til Oister
før den 17.02.2014, ringet til mig og sagde at jeg havde ret og at jeg alligevel ikke skulle betale for oprettelse.
(1) Casper !
Jeg går udfra at han ringet fordi det ikke skulle være noget jeg skulle havde på skrift.
Gad vide hvor mange der har betalt for oprettelse i februar måned fra den 01.02.2014 til den 16.02.2014.