Avatar billede Monkeybrain Juniormester
13. april 2014 - 10:09 Der er 1 løsning

vis div og lav anden div større i et klik.

Hej

Jeg har en div i min css-fil som jeg gerne vil have går fra 50px til 200px samtidig vil jeg gerne have at der vises en anden div som er "display: none" i css-filen. Det hele skal foregå i et klik på et icon, og når man så klikker igen, skal den gå tilbage til start. Er der nogle der kan give mig nogle eksempler? - eller evt. et script?
Avatar billede Monkeybrain Juniormester
13. april 2014 - 11:03 #1
$(document).ready(function(){
    $("#button").click(function(){
        $(".icon-text").toggle("fast");
        var toggleWidth = $("#content-left").width() == 200 ? "50px" : "200px";
        $('#content-left').animate({ width: toggleWidth });
    });