Avatar billede sypherian Nybegynder
31. marts 2014 - 22:25 Der er 3 kommentarer

Spørgsmål vedr. sprog der kodes i på Datateknikker udd.

Jeg står så småt og skal starte på Datatekniker uddannelsen efter sommerferien, Jeg har også valgt hvad linje jeg vil på og det blir så programmering.

Da jeg ikke har det helt vilde forstand på dette område tænkte jeg at lave lidt research og eventuelt nogle tuts eller for beginners/dummies ikke ville være en dum ide, men har så ikke den fjerneste ide om hvad sprog der som udgangspunkt blir brugt på uddannelsen.

Er der en venlig sjæl der kunne hjælpe mig med dette spørgsmål?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
31. marts 2014 - 22:28 #1
Hvilken skole skal du på?
Avatar billede sypherian Nybegynder
31. marts 2014 - 22:40 #2
De to tætteste steder der er på min komune er Viborg eller Århus og da jeg kommer til at skulle bruge den offentlige transport er det nok lettest og billigst at tage Viborg.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. april 2014 - 00:29 #3
Jo, jo. Det er sådan set bare fordi, de personer, der nu ved hvad der sker i Viborg og Århus kan fortælle hvad der rent faktisk sker på deres uddannelser. Vent og se ;) Hvis der ikke lige er nogen der ved det, så ring og spørg.