Avatar billede Laukage Nybegynder
22. marts 2014 - 12:43 Der er 6 kommentarer

Billig bærbar til skole og en smule gaming

Hey,

Min computer er desværre gået i stykker og har derfor brug for en ny bærbar. kravene er ikke høje men den skal kunne være i stand til at spille league of legends have omkring 15 tommer og den skal helst kunne klare de let lettere spil. Den skal også bruges til skolebrug mit budget er dog ikke så højt det ligger på de 4000 kr og gerne under er det muligt at få stille mine krav?

jeg har kigget på to... tror i at de er gode nok?

http://www.edbpriser.dk/baerbar/asus-x552cl-sx013h-id-7614829.aspx

http://www.edbpriser.dk/baerbar/lenovo-b5400-80b6-id-7921568.aspx

på forhånd tak :)
Avatar billede Zomoli74 Nybegynder
22. marts 2014 - 15:08 #1
Den her asus computer er fin nok til skole og spille lidt på :)
Avatar billede Laukage Nybegynder
22. marts 2014 - 17:07 #2
lyder godt :) er det ikke et problem at der er i5 istedet for i7 i den?
Avatar billede Axelie Nybegynder
22. marts 2014 - 17:24 #3
I nutidens dage trækker spil mest på grafikkortet, og ikke CPU'en. De fleste gamere/nørder anbefaler en i5 til gaming, og en i7, hvis du arbejder i film programmer, etc og skal render. En i5 processor er helt fint til dit behov.
Avatar billede Laukage Nybegynder
22. marts 2014 - 17:40 #4
tusind tak for de gode svar!
Avatar billede MikkelH1994 Nybegynder
30. marts 2014 - 01:21 #5
Hej laukage

hvis du ikke har købt din nyt bærbare computer kan du prøve at se om du kan få noget hjælp her http://bedste-baerbar.dk/vejledning . jeg er ikke selv så skarp til computer, men har fået hjælp derinde.

Mvh. Mikkel
Avatar billede Laukage Nybegynder
30. marts 2014 - 13:14 #6
wow det er en fed hjemmeside må jeg sige. Tak for dit input!