Avatar billede Freakyfox Nybegynder
02. marts 2014 - 00:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

"Skærm behandling" til smartphone skærm

Hej!

Jeg har fra ca. 1 måned siden fået en ny smartphone (Sony Xperia Z Ulta) og er rigtig glad for den..

Der er bare det problem at, efter jeg har haft den i lommen en hel dag, er den belægning på skærmen der ligesom gør den glat, og "fingeraftryks afvisende" ligesom forsvundet på midten af skærmen i en oval form.

Ca. 2 cm bred og 7 cm høj.. Hvor skærmen næsten føltes som MEGET mildt sandpapir.. Den er på ingen måde ridset, men det er bare belægningen der er slidt af.. Syntes det er lidt for hurtigt.. 1 Måned..

Er det nogen af jer der ved hvor man i DK kan købe noget at smøre på?? Har set noget kaldet "Screen soap" eller lignende.. Men kan ikke lige umiddelbart finde det i DK..

Evt. Andre metoder jeg kunne bruge for at genskabe denne "glatte" overflede ville være meget velkomne!! :D
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2014 - 11:15 #1
Sende den ind til reparation?
Avatar billede Freakyfox Nybegynder
02. marts 2014 - 21:40 #2
http://www.amazon.com/Phonesoap-Natural-Bacterial-Screen-Cleaning/dp/B00HAMXIQE

Den er jo ikke som sådan gået i stykker.. og gider virkelig ikke at sende den til rep.. Det tager for lang tid :P

Men linket viser hvad jeg mener, der er en "behandling" ting ting.. Som jeg gerne ville vide om nogen vidste hvor man kan købe i DK da der er for høj fragt pris fra amazon.. :PP
Avatar billede Freakyfox Nybegynder
06. marts 2014 - 16:56 #3
.