Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
16. august 2001 - 19:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SERVERE SØGES - FÅ MASSER AF GRATIS ANNONCERING!!!

Er der ikke nogen der har en faxserver som de vil stille til rådighed for et firma i udlandet?? Helt præcist hvad der kræves ved jeg ikke, men jeg ved at i får en del gratis annoncering, så ”det er jo ik så ringe endda”

Det drejer sig om en side der tilbyder folk at sende gratis fax til det meste af kloden, men da de endnu ikke har fået aftaler i stand med firmaer herhjemme, kan man endnu kun sende til udlandet.
Kedeligt.
Interesseret?? Se http://www.tpc.int/servers/salespitch.html

Avatar billede bbs Nybegynder
16. august 2001 - 20:29 #1
Banner-annoncering er en død fisk.
Betaler i derimod for en linje (UUNet 2 mbit 18.399 pr. md.) ville jeg muligvis være interesseret i at skaffe en rigtig stor server til jer!
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
16. august 2001 - 21:21 #2
Hmmm... Kan man køre sådan en fax server på en ADSL linje? Jeg ville mene at der skulle bruges en telefonlinje etc.
Well, jeg er ikke den store ekspert indenfor fax-området...
Jeg har en RS/6000 server, som jeg evt. kan sætte op...
Avatar billede bbs Nybegynder
16. august 2001 - 21:25 #3
logan-raarup->
Man kan ikke sætte det op på ADSL ..
Det er utrolig u-proff, og resultatet bliver langsomt.
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
17. august 2001 - 18:10 #4
bbs> Jeg har ikke noget med firmaet at gøre. Der er ikke tale om bannerannoncering, men derimod at du kan få annonce på alle fax der sendes fra din server, samt evt. i de bekræftigelses mails der sendes til afsenderen.

logan-rarup> De påstår selv at man kan starte med en 386\'er med Fax-modem og telefonlinie, men jeg skulle ikke kunne sige det....